08 Eylül 2022
Mac
VidMoly
Okru
Thor: Aşk ve Gök Gürültüsü - Thor: Love and Thunder

Thor: Love and Thunder

Genel Bakış

Thor şimdiye kadar karşılaştığı hiçbir maceraya benzemeyen bir yolculuğa çıkıyor; iç huzur yolculuğuna. Ancak emekliliği, tanrıların yok edilmesini isteyen Gorr the God Butcher olarak bilinen galaktik bir katil tarafından kesintiye uğruyor. Karşılaştığı bu tehditle mücadele etmek için Thor, Kral Valkyrie , Korg ve şaşırtıcı bir şekilde çekici Mjolnir'i “Güçlü Thor” olarak kullanan eski kız arkadaşı Jane Foster'ın yardımına başvuruyor. Birlikte, Gorr the God Butcher’ın intikamının gizemini ortaya çıkarmak ve çok geç olmadan...Devamını Göster

Bu film özeti LaCasaDePapel tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
119 dk
Takipçiler
925
IMDb Puanı
6.7
Yapım Yılı
2022
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Thor: Love and Thunder fragmanını izle
2022
Emilia Clarke
Emilia Clarke
2 gün önce

Chrıstıan bale süper oyunculuk be adam hakkını verıyor

MIND
MIND
3 gün önce

haksızlık etmeyin bence çok iyi ydi

GHOSTJOKER
GHOSTJOKER
4 gün önce

thor u resmen çocuğa göndermişler 3 film efsaneydi ama bu 4. resmen berbat İlk başlarda o kadar berbattı ki cringe ti resmen ama sonradan sona doğru hafif toparladı bir en son sahnede yine çuvalladı yani kötüydü bence.

Emilia Clarke
Emilia Clarke
2 gün önce

son 30 dakkası biraz cıddıleşti

REİS
REİS
4 gün önce

efsane filmdi

Suchahz
Suchahz
1 hafta önce

Oyuncu kadrosu çok iyi ama gereksiz gereksiz mizahlar ve çocuksu esprili olaylar olması filmin kalitesini bozuyor. Biraz daha ciddi Thor görsek çok iyi olurdu, aynı zamanda Gorr ile savaştayken küçücük cocukların canavarları öldürmesine ne demeli? Hem iyi hem kötü bir film ama umarım bir dahaki Thor filminde Taikiki Waititi yönetmenlik yapmaz

@y4mukpremses
1 gün önce

Eyo girl sen benlen dalga geçmewk? Film gayet güzeldi ve çocukların savaşması da çok mantıklıydı Thor'un gücünü onlarla paylaşması gayet iyiydi

@nicatsultanov
1 hafta önce

sinemada izlerken aşırı duygulanmiştım son sahnede .(

@cannibalsm
1 hafta önce

gorr'u bildiğin anasinifi cocuguna çevirmişler bu nedir.

@hltrkc
1 hafta önce

yetersizdi...

DuareX
DuareX
1 hafta önce

izlemesi eziyet

@nsrtcftc
1 hafta önce

EN KÖTÜSÜYDÜ SERİNİN....

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 hafta önce

Eğlenceli güzeldi ama daha iyi olabilirdi

TroLLL
TroLLL
1 hafta önce

Eğlenceli güzeldi ama bi tık daha birşeyler olabilir gibiydi biraz yarım kalmış gibi hissettim

Ric
Ric
1 hafta önce

sonu güzeldi

@mrq
1 hafta önce

kadro şampiyonlar ligi gibi eğlenceli, seyredilir..Thor u bi Deadpool moduna getirmelerini de bilemedim ama amcalar bilir işini vardır bir sebebi

@reisorta80
1 hafta önce

güzeldi 🤭sonu gülümsetti 😁👍🏼

NEXUX
NEXUX
1 hafta önce

Paranın gücü Russell Crowe ne hale gelmiş ve bu rolü kabul etmiş - 1M USD

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 hafta önce

Harika hrthrtjre6tjre bok

Yasin Sayım
Yasin Sayım
2 hafta önce

Thor'u maymun etmişler rezil etmişler Avenger dan sonra çıkan marvel filmleri neden hep berbat acaba

@enesaguss
2 hafta önce

cizgi romandan yapıyolar filmleri

wanda maximoff ᗢ
wanda maximoff ᗢ
1 hafta önce

nwh ve strange 2 gayet iyiydi

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 hafta önce

herseyı cr ye baglamayın ya adamlar içine etmiş karakterın gelmıs cr diyorsun alakası oldugunu düşünmüyorum

@aliguzel
2 hafta önce

baya 'y'

@evz
2 hafta önce

abi hiç beğenmedim ya bi de o kadar para verdim izlemek için yapacağınız filme sıçıyım

@gurbethelin
2 hafta önce

filmin yarısında uyumuşum o kadar güzeldi ki

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
2 hafta önce

benimde sinemada uykum gelmişti cidden.çocuk filmiydi

@brba01
2 hafta önce

Çöplük ötesi

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
2 hafta önce

2.bir para israfı daha

@kimy0n
2 hafta önce

Sitcom yapsaydınız.

@lxxxviii
2 hafta önce

Harika bir şekilde bomboş bir film daha zaman kaybı

Mehir
Mehir
2 hafta önce

güzel hoş komik de neden thor bir tanrı ya savaslar anlasmazliklar gezegenler gucler dusmanlar asklar olmayiydi bu film seriden resmen apayrı havasi bozmus anlamlı ve bir iki gosteristen baska sahnesi thor degildi ya izlerken aşırı aradim diger filmleri gibi olmasıní gerek yokmus sanki

@Arsız
@Arsız
2 hafta önce

syn. çok saygıdeğer Marvel studio hulk tan sonra thor serisinidw sk..iniz icin cok teswkkür ediyorum sevgiyle kalın.

Ümit Balcı
Ümit Balcı
2 hafta önce

fılmın en ıyılerı keçiler .dqwq

ANANİM
ANANİM
2 hafta önce

Biraz çocuk filmine kaçsa da sonlara doğru güzel duygusal sahneler yaşattı. Aile filmi olmuş. Ben gerçek Thoru görmek isterdim. Marvel bir daha ki filminde/dizisinde acaba hangi seriyi çocuk filmine çevirecek merak ediyorum...

@deeppoint
2 hafta önce

Bi ilk Thora bakın bi de buna bakın tam çocuk filmi olmuş. Bildiğimiz Thorla hiç alakası yok hayal kırıklığı diyebilirim. Ama aile ve çocuklarla zaman geçirmek için izlenebilir o kadar..

efehan
efehan
2 hafta önce

şu tanrı konuları fenasal gerilim yaratıcak.

emrismerlin
emrismerlin
2 hafta önce

Waititi en keyif veren Thor filmini çektik falan demişti ya işte hayatımda böyle bi hakaret daha duymamıştım

@hyperlord
2 hafta önce

Usta Zeus'u niye kötü adam gibi yapmışlar?

west1ley
west1ley
2 hafta önce

Zeus iyi biri olduğunu nerden çıkardın bir de kötü biri yapmamışlar sadece TANRI yapmışlar gerçek bi tanrının arzularını taşıyor bu yüzden en iyi Tanrılardan

@elgunfreee
2 hafta önce

olum cok kotuydu

EmirSE
EmirSE
2 hafta önce

sadece olsun diye yapmışlar

Second Tab
Third Tab
Yukarı Çık