Devam Ediyor
Westworld

Genel Bakış

İki konuk ileri teknolojinin kullanıldığı bir eğlence parkında Vahşi Batı macerasına çıkar. Parktaki insanlar robottur ve park Roma, Vahşi Batı ve Ortaçağ dönemlerine benzetilerek sahici bir hayat yaratmak amacıyla tasarlanmıştır. Merkezi bilgisayar sistemi bozulunca robotlar zincirlerini koparır ve parkın iki konuğu robot bir silahşör tarafından takip edildiklerini fark eder.West World ya da Batı Dünyası, yapay bilincin ortaya çıkması ve suçun geleceğiyle ilgili karanlık bir yolculuğu anlatmaktadır.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
60 dk
Takipçiler
7012
IMDb Puanı
8.9
Yapım Yılı
2016
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Westworld fragmanını izle
2016
@sezo3437
4 gün önce

bazı ölümlerin ağır ve yavaş oluşu izleyici anlasın ve sindirsin diye,dizide kovboylar var,samuraylar var,nazi askerleri var daha ne olmasını istiyorlar anlayabilmiş değilim,yetersiz IQ seviyesinde olanların anlayamadığı için bok attığı dizi,izle izlettir.

@gncekrm
2 hafta önce

ilerledikçe şaşırtıyor. 2. sezon 8. bölüm vaaaayyy be dedirti

‎Lynch
‎Lynch
1 ay önce

47 Tane dizi bitirdim ve bu dizi benim için ilk 3 sıralamasına girebilecek seviyede bir sanat eseri. Karışık ya da sıkıcı bulan insanların beyin kapasitesi bu diziye yetmemiş anlaşılan. Kendinize güveniyorsanız izleyin. Bu dizi sadece gerçek izleyicilere hitap edicek ve onları diğerlerinden ayırıcak. Kötü yorum yapan çoğunluktaysa türkiye geriliyor demek.

‎Lynch
‎Lynch
1 ay önce

Daha yeni final bölümünü izlemiştimde aynı william gibi yazmışım bune lan WPJDLWJWLWKW efso dizi izleyin

@filmfilmfilm
1 ay önce

ilk sıradaki harika filmi öğrenmek isterim

@filmfilmfilm
1 ay önce

ilk sıradaki harika * diziyi öğrenmek isterim

Mert Scott
Mert Scott
3 hafta önce

Dostum,dizi yavaş ilerliyor mu sıkıyor mu ? Böyle aksiyon macera sahneleri tatmin edici sayıda mıdır ? Ona göre başlamayı düşünüyorum da ne diyorsun

221B
221B
1 ay önce

Başta çok övüyolar izlicem izlicem tamam diyorum, sonra beğenilmeyen yorumlar görünce haydaa diyorum. Aslında konusu çoksel özgün yapımları severim ama gereksiz uzatılmış gibi. Neyse önce mr robot ve inside no 9 bitireyim ondan sonra bakarık

@vural76
1 ay önce

ya ben izlemeyi ve takibi bıraktım hala uyarı geliyor nasıl kapatabilirim

@ayaz2382
1 ay önce

aynısını yaşıyorum

Ayberkkkk
Ayberkkkk
1 ay önce

Önceden yorum yapmışsın demekki o yorumları silmen gerel

BAY GEZGİN
BAY GEZGİN
1 ay önce

tekrar takip et çıkar düşer

Apocalypce2
Apocalypce2
1 ay önce

Keşke 2.sezonda tadında bırakıp bitirselerdi daha anlamlı ve hatırlanır olurdu. Son sezonla kafa karışıklığı anlamaya çalışıyorum olmuyor sonunda vazgeçtim öylesine izliyorum işte. Konaklar ne ara sahip oldu sahipler ne ara konak olduda sonrasında insanların beynine girip dünyalarını başlarına simüle ettiler anlamış değilim herşeyi başa aldılar neden o kadar sezon işkence çektik pes ...

BAY GEZGİN
BAY GEZGİN
1 ay önce

birde utanmadan 5.sezonu çekicekler :)

Apocalypce2
Apocalypce2
1 ay önce

Aynen kardeşim herşeyi başa alacaktın neden uzattın diziyi

BAY GEZGİN
BAY GEZGİN
1 ay önce

Dizinin özeti : herkes ölüyor ama kimse ölmüyor her şey bitiyor ama hiç bir şey bitmiyor. Benim zamanım çoktu izledim zevk alamadım çok sarmadı zamanınız yoksa izlemeyin DİZİ ÇOK KAFA KARIŞTIRICI ama büyük emek verilmiş

@rajew
2 ay önce

Muhteşem bir dizi sadece ilk bölüme tıklayın ve kendinizi Westworld e bırakın .

BAY GEZGİN
BAY GEZGİN
1 ay önce

muhteşem kadar iyi değil başka seçenek yoksa izlenebilir düzeyde

LeonScottKennedy
LeonScottKennedy
2 ay önce

Bunu izleyeceğinize Y4rrağımın videosunu çekeyim hareketsiz öylece dursun onu izleyin daha çok keyif alırsınız.

Emirhan Köksal
Emirhan Köksal
2 ay önce

Barbar Turko git de vergini öde

LeonScottKennedy
LeonScottKennedy
2 ay önce

Ilık detected

ÂdaWong
ÂdaWong
2 ay önce

Leon S. Kennedy seni akıllı birisi sanırdım, resident evil 2 de v 4 de fena iş çıkartmadın ama anladım ki sen beyinsiz bir ucubeymişsin. Ashley ile iyi hayatlar seni adi pislik keon

LeonScottKennedy
LeonScottKennedy
2 ay önce

Çakma ada bir sktir git ag

@esat81
2 ay önce

bu nice bir yorumdur tüm hevesim kaçtı amq

ÂdaWong
ÂdaWong
2 ay önce

Çok derin anlamlar ve projeleri içerisinde barındıran bir ifşa dizisi niteliğinde her şeyi işlemişler. Bize de sadece izlemek ve anlamlandırmak kalıyor. Beyni olmayanlara bu diziyi önermeyin zevk almazlar

Emirhan Köksal
Emirhan Köksal
2 ay önce

yukarda örneği var beyni olmayanlarda

TroLLL
TroLLL
2 ay önce

adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dr.FaTiHaN
Dr.FaTiHaN
2 ay önce

sıkıcı be kral bu ne siliyorum koleksiyondan

@katiljojuk
2 ay önce

Senin beyin kapasiten algılamaya yetmiyor. Bu diziye sıkıcı demen bunu gösterir. Gerçekten muazzam bir denesin benim için. Çok şaşırttın beni , böle insanlar olabileceği aklıma gelmezdi .

Uykulu_Muhendis
Uykulu_Muhendis
2 ay önce

@katiljojuk ayyy G4tümm

Dr.FaTiHaN
Dr.FaTiHaN
2 ay önce

@katiljojuk ne diyorsun la sen embesil. sen ve senin gibiler az karmaşık bir şeyi anlayınca çok büyük bir şey başarmış zannediyor bu da çok hoşlarına gidiyor. beynim yandı efsaneymiş kafalısın sen. benim beynim yanmıyor ve çok da iyi anlıyorum. bunlar bana tırıvırı aslanım. sen git ufak anlayışınla mutlu al bana ona buna sataşma. bazıları beğendi diye herkes beğenmek zorunda değil. sevmedi kardeşim o kadar sen hayran kalmış olabilirsin işine bak

Finch
Finch
2 ay önce

@katiljojuk 13 yaşında mısın amk bir de entelektüel sanıyor kendini. Sen önce yazım kurallarını öğren, o zaman insanların beynine laf edersin.

SelmaUnl
SelmaUnl
1 ay önce

Zekayinin biri benim yorumuma kendisini hiç alakadar etmediği halde amk'li falan cevap yazıyor, tepki gösterince ben hatalıymışım gibi davranılıyor. Benim yorumum siliniyor ve ben 3 gün kısıtlanıyorum. İşte bu vatandaşta özgürce görüşünü bildiren birine düpedüz hakaret etmiş ama ne hikmetse yorumu orada duruyor. Sizin yapacağınız iş bu kadar oluyor demek ki. 3 senede bir adım ileri götüremediniz şu siteyi.. Hala aynı eksikler, sorunlar değişmiyor bir şey.

SelmaUnl
SelmaUnl
2 ay önce

Anthony amcamız varsa izlenir demiştim.. 1. sezonu bitirdim, harika bir dizi.

@brba01
2 ay önce

Bunlar diziyi çıkarana kadar hepsini unuttum aq hiçbir şey hatırlamıyom bir daha baştan izlicem

Seyenon
Seyenon
2 ay önce

Harbi lan

Eren
Eren
2 ay önce

başlanılırmı ?

Emirhan Köksal
Emirhan Köksal
2 ay önce

Efso. Tek kelime.

@zbyd94
2 ay önce

Ara ara ağır seyreden, düşündürücü,beyin yakıcı bir dizi.ilk sezonu güzeldi,2.nci sezon idare eder. 3.ncü sezon dizi tamamen değişti diyebilirim. Yavaş ve entrikalıydı beni diziden soğuttu.son sezonu izlemek için hepsinin yayınlanmasını bekliyorum. Sabırlıysan diziyi sevebilirsin.ama bazen gerçekten insanı bayıyor

Emirhan Köksal
Emirhan Köksal
2 ay önce

@zbyd94 gerçekten severek izlesen bayılmazsın her şey patara kütere çat pat diye gidemez bi dizide bazı şeylerin ağırdan alınması anlatılması lazım çok aksiyon istiyosan yanlış dizide zaman harcıyosun

@zbyd94
2 ay önce

Aksiyon delisi değilim her tür izlerim ama bu dizinin Bi tık daha aksiyona ihtiyacı var bence

@elpadren
2 ay önce

1. sezon şimdiye kadar ki en iyi televizyon yayınıdır. İddialı olmadan felsefi. Karakterler karmaşık ve çekici. Oyunculuk otantik ve doğal.

2. sezon... iyi. 1.sezon kadwr olmasa da izlenebilir.. Hikaye kafa karıştırıcı, iyi karakterlerden bazıları gitti ve kalanlar daha az. Genel olarak başarılı çaba.

3. sezon korkunç. Gösteri, 2. Sezonda başlayanların devamı niteliğindeki feminist bir güç fantezisine dönüşüyor, ancak şovun tamamı bu noktada. Karakterler tamamen tek boyutludur, daha önce şaşırtıcı olan eski karakterler neredeyse törensel bir tarzda aşağılanır ve yok edilir. Aaron Paul'un karakteri, televizyona getirildiğini gördüğüm en kötü karakterlerden biri. Onu bir torba patatesle değiştirebilirsin ve ben aradaki farkı anlayamam. Hikaye ürkütücü, bu çok utanç verici, çünkü özündeki sorun aslında çok ilginç ve bir gün gerçeğe dönüşebilir.

Klass
Klass
2 ay önce

Beyler eğer çerezlik yada takılmalık diziler isterseniz koleksiyona bakabilirsiniz .

osman
osman
2 ay önce

Uzun zaman oldu ama Efsane geri dönüş...(4)

@atarseda
2 ay önce

3.sezonunu hala hatırlıyorum neyseki.Bu sezona başlayasım gelmiyordu bi türlü ama yine kendimi burda buldum.Bence her sezonu ayrı güzel.Izleyip görelim bunu da.

@imnihad
2 ay önce

4 cu sezona baslasammi diye cok dusunuyom 3 sezonu zar zor izledim oz özellikle son sezonu suan ayni durum olur diye kararsizim

Emirhan Köksal
Emirhan Köksal
2 ay önce

ne boş yaptın izliceksen izle izlemiceksen izleme

DR.HANNIBAL LECTER
DR.HANNIBAL LECTER
2 ay önce

Zamanında sıkı takipçisiydim şimdi iste unutmuşum baştan izlemek lazım ama o g*t bende var mı bilemedim

@zbyd94
2 ay önce

Bence baştan izlenecek bir dizi değil tek sefer zorla bitirdim ben hele de 3.ncü sezonu

@evrenperol
2 ay önce

dante ilahi komedya ve tevrattan esinlenilmiş

@evrenperol
2 ay önce

dark city deki kızılderili zahn da burdaymış

@multifavor
2 ay önce

oha mk diziyi unuttuk biz .4. sezonun çıkması sürpriz oldu. 2 sene arayla sezon mu çekilir aga ya

İremmuys14201115
İremmuys14201115
2 ay önce

O sırada Sherlock: nE iKi SeNe Mi!!??

Apocalypce2
Apocalypce2
2 ay önce

Sherlock dizisi oyuncuların takvimleri yoğun olduğundan yayınlanmıyacak

İremmuys14201115
İremmuys14201115
2 ay önce

Ah evet maalesef,,, diğer sezonların aralarından bahsetmiştim ama çıkmadık sezondan ümit kesilmez

@multifavor
2 ay önce

o dizi final yapmadı mı ya çıkmıycağını duyurmuşlardı sanki

İremmuys14201115
İremmuys14201115
2 ay önce

Çok çok büyük ihtimalle çıkmayacak olmasına rağmen hala gizemini koruyor. Umut fakirin ekmeğidir yapacak bişey yok

mehmet can atar
mehmet can atar
2 ay önce

mükemmell

@evrenperol
2 ay önce

ilk defa rastlıyorum mükemmell

Peace Maker
Peace Maker
2 ay önce

sağlam dizidir çok derin felsefe yapmaya itmişti zamanında beni yeniden başlıyoruuzz 💪🏽

pilloav
pilloav
2 ay önce

izleyim mi 10 üzerinden kaç sizce

mducan
mducan
2 ay önce

Son sezon nasıl izleyen var mı?

@gokgirsinkizil
2 ay önce

Kesinlikle başla.. berbat 3.sezondan sonra duzeltmisler diziyi

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
2 ay önce

HBO dizisiymiş galiba merak ettim.

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
2 ay önce

Thorun kardeşi varmış.

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
2 ay önce

Odinde burdaymış.

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
2 ay önce

Valkyrie de burdaymış vay

eşşeklere fısıldayan adam
eşşeklere fısıldayan adam
2 ay önce

la sende her dizi altında varsın karar ver birini izle artık

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
2 ay önce

izleme listem bitsin çok kabarık bakıyorum öyle diğer dizilere.

samet akdeniz
samet akdeniz
2 ay önce

hela da buradaymış

@llbunyamin
2 ay önce

güzel dizi başlanırrr

Monkey D. Mert
Monkey D. Mert
3 ay önce

sonunda trendlere girdi

221B
221B
3 ay önce

+18 sahne içeriyor mu tv de açılabilir mi

Emircann
Emircann
3 ay önce

hbo dizisi vardır büyük ihtimalle, cevap veren olmazsa tv'de açmadan önce kendin bir bak bence

Osmaner
Osmaner
2 ay önce

evet +18 sahneler var

@aux
@aux
3 ay önce

ütopik bir dizi mi? altered carbon, brave new world gibi?

Osmaner
Osmaner
2 ay önce

müthiş bir dizi. izle mutlaka

ᴏɢᴜᴢʜᴀɴᴘᴏʟᴀᴛ
ᴏɢᴜᴢʜᴀɴᴘᴏʟᴀᴛ
3 ay önce

olm kac sez kac böl oldugumu kaybettım unuttum napcam sımdı yaa

@nersina
2 ay önce

baştan kn

Second Tab
Yukarı Çık