Devam Ediyor
The Boys

Genel Bakış

The Boys, alışık olduğumuz süper kahramanlardan farklı bir imaj çizen birbirinden ilginç karakterleri bünyesinde barındırıyor. Şöhret yüzünden yozlaşan ve dünyaya faydadan çok zararları dokunan bu süper kahramanları kontrol altında tutmak ve gerekirse ortadan kaldırmak için CIA önderliğinde The Boys isimli bir ekip kuruluyor. Dizi, düzeni sağlamakla görevli bu ekibin zorlu maceralarını konu alıyor.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
60 dk
Takipçiler
9086
IMDb Puanı
8.8
Yapım Yılı
2019
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The Boys fragmanını izle
2019
Barış Ertürk
Barış Ertürk
11 saat önce

alttaki arkadaşı takmayın kesinlikse izleyin 10 üzerinden 8

Darl Jackson
Darl Jackson
2 gün önce

1. Sezonu bitirdim. 2. Sezonun başlarındayım. Diziye başlamak isteyenler için yazıyorum. İzlemezseniz hiçbir şey kaybetmeyeceğiniz bir yapım var karşınızda. Zaman geçirmek için izlerseniz çok sıkılmazsınız. Dizinin çeşitli yerlerinde haliyle politik mesajlar var. Ama ikili ilişlerde ulan bu kadar da olmaz dediğiniz şeyler de mevcut. Dünyada Homelander gibi bir tane daha oevladı bulamazsınız. Aşırı sinir olduğum bir tipleme. Kurgu ortalama bile değil bana göre. Şimdilik puanım 5.5/10

Alperen_
Alperen_
4 gün önce

3.sezon efsane

Luciyim ben
Luciyim ben
5 gün önce

normalde izlemicektim ama dean winchester bebeğim burda onun içiz izlim(bahaneye bak shfsfg)

@selobaba123
6 gün önce

bu varya bu bunun üzerine işim gücüm olmasa zamanımı verecek daha iyi birşey olsa ciddi ciddi kitap yazıcam bunun nekadar saçma ve popüler kültür üzerinden ticari amaçla yapılan dandik bir dizi olduğu üzerine ama zaten sevmeyen kişiler daha güzel dizileri görmüş kişilerdir ve vizyonu bu dizinin saçma olduğunu anlayacak kadar yüksek olan kişidir bu diziyi çok iyi dizi olarak gören primatlara tek diyeceğim üstün bir varlık akıl fikir versin sizlere nediyim

@esraaaa4444
3 gün önce

sana göre iyi dizi nedir acaba? seni house of the dragon'nun altında da gördüm beğenip beğenmemen umrumda bile değil ama gelip diziyi sevenlere bu kadar laf atmak neden? kimse seninle aynı düşünce de olmak zorunda değil ve sen benim beğendiğim şeyi beğenmek zorunda da değilsin ve sen hala gelip bunu beğenenleri aşağılıyorsun insanlara ve onun sevdiği şeylere keşke azıcık saygı gösterebilsen ama maalesef sende bu hiç yok gibi duruyor

Barış Ertürk
Barış Ertürk
2 gün önce

Bu yorumun aynısını başka bi dizinin yorumlarında görmüştüm kopyala yapıştır yapmışsın üstelik dizi zevkinin olmadığını belli sen git avangers izle klasik aynı senaryoda takılan süper kahraman yapımlarını izle keza beynin bu dizi kaldırıcak seviyede değil küfür ederdim de admin kabul etmez (sen ettim say :d)

@laca26
10 saat önce

tamam reis en yüce akıllı zeki varlık sensin.Biz primatlarız.Sen hangi diziyi beğendin acaba bizi aydınlatta primatlıktan kurtulalım

@talhabrn
1 hafta önce

diziye bayıldım yeni sezon için çokkk heyecanlıyım

@salih22
1 hafta önce

Harika dizi yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyorum

HA7
HA7
1 hafta önce

Çok beğenmeden başlayıp hoşuma giden nadir dizilerden Sezon 4 bekleniyor

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 hafta önce

OOOOooooo

@synn0
1 hafta önce

Bu diziye başlamayı düşünüyorum ama ilk bölümü pek hareketli gelmedi. Aksiyon sahneleri bol ise şayet başlamayı çok isterim.

@p1cb1r1
6 gün önce

usta kesinlikle başlamalısın ilk bikac bölümde işler kizismaya başlıyor

@thokngdk96
1 hafta önce

bir dizi de ne arıyosun? Heh işte hepsi var 😃

@huseyiin
1 hafta önce

Dizide aksiyon var mı? Hani boş sıkıcı dialoglar fln ?

Faruk Emre
Faruk Emre
1 hafta önce

dizide aradığın her şey var

kawa
kawa
1 hafta önce

vatansever literally me

ORISMUS
ORISMUS
2 hafta önce

I'm stronger, I'm smarter, I'm Better, I'am better

@mufax
2 hafta önce

I'm Smarter,I'm stronger,I'm better!,I'm better!

@aksoy505
2 hafta önce

sen ne güzel bişeysin, ne sadece çocuklara ne de sadece yetişkinlere hitab eden bir dizi deği çok beğendim izlenir

splenda
splenda
2 hafta önce

bildiğimiz o içten süperkahramanların bir başka versiyon dizisi aileyle izlenir

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
2 hafta önce

aile ile izlenir mi? aileye göre değişir o

splenda
splenda
1 hafta önce

sarkazm:d

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 hafta önce

okeyy

@thokngdk96
1 hafta önce

hacı kusura bakmada disslike aileyle izlenir ne lan :DD

splenda
splenda
1 hafta önce

olum hiçbirinizin mi kafası çalışmıyor sarkazm diyorum ironi

@inc
3 hafta önce

ilk bölüm sarmadı da devam etmeli miyim sizce? Sonradan açılıyor mu?

@aksoy505
2 hafta önce

Baya iyi devam et hele ki 2 ve 3. Sezon efsane

@inc
2 hafta önce

@aksoy505 teşekkür ederim

Revivella
Revivella
3 hafta önce

olm saka maka her bolumu acayip sariyor o kadar verimli izliyorum ki ruyamda homelanderi gordum evliydik psikolojim bozuldu cmwocmsomd

Jokerteam1232
Jokerteam1232
2 hafta önce

yurtsever

Revivella
Revivella
2 hafta önce

He pardon yurtsever MDWPVMEPVMWOFMODC

allarice
allarice
1 hafta önce

LKSAJDOISAHDSHFODSUFHOSDFHU GÜMLEDİM

@deadspace
3 hafta önce

Bu site bozuk mu ya uzun yorum yazıyorum paylaşmıyor?

@deadspace
3 hafta önce

uzundan kastımda 4 cümle.

@falconeyes
3 hafta önce

Kıdem meselesi :D Derece düşükse yapar öyle şeyler

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 hafta önce

lşgfhhkjlkyu

@emekoffline
3 hafta önce

3 günde 3 sezon bitirdim güzel dizi süperkahraman anlayışına farklılık kazandırmış

@hazret2
3 hafta önce

Aslında düşününce hakkatten gerçekte super kahraman olsaydı böyle olurdu.10 kahramandan 7i iyi olsa kalan 3ü yeterdi böyle olayların yaşanmasına

@beratunalcoddu
@beratunalcoddu
3 hafta önce

türkçe dublaj olsa keşke dayı ya hep yabancı kelime duyunca türkçeyi konuşamıom be

@omerx5
3 hafta önce

babamla izledik kendini homelander sanıyor help

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
3 hafta önce

vaybe şanslısın

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

tam bir oğlan dizisi.

@amonamarthh89
1 ay önce

dizi çok güzel ya

LADY LOKİİ
LADY LOKİİ
1 ay önce

çok güzel bi aile dizisi bayıldım

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

evet bende bayıldım homelander favım butcher da adamdır.

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

diziyi izleyin izlettirin güzel

@30483285845
1 ay önce

hikaye iyi ama yavas akiyoe

Lothbrok Sessisz
Lothbrok Sessisz
1 ay önce

yuzde 50 lik bisey son sahneler de zaman bukuluyo hint dizileri gibi

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

ŞFLDGHLDFHPLTRFÜHTRF

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

güzel dceu filmi batman ne zaman geliyor sırf ben affleck için izliyorum

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

oğlanlar

Sander
Sander
1 ay önce

Olm çok boş yapıyon

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

peki bb

sTyLx
sTyLx
1 ay önce

bu diziyi sevmeyenler gitsin charlienin cikolata fabrikasını izlesin 🙂

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
3 hafta önce

charlienin cikolata fabrikasna laf yok haa

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

film güzel izleyin

@alphaisback
1 ay önce

aynen film dimi dizi değil türeme.

ṨTʀᴀɴɢᴇʀT̲ʜɪɴɢꜱ F͎a͎n͎ˢᵗ
ṨTʀᴀɴɢᴇʀT̲ʜɪɴɢꜱ F͎a͎n͎ˢᵗ
1 ay önce

Türeme dedi klavyenin arkasına sığınan max 13 yaş kurt abim

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

OPDSJKGIERJHGPOTERH

sTyLx
sTyLx
1 ay önce

Güzel filim arkadaşlar izleyin bu arada ok

II.Kerem Hazretlerii
II.Kerem Hazretlerii
1 ay önce

sTyLx ppn hoş

ṨTʀᴀɴɢᴇʀT̲ʜɪɴɢꜱ F͎a͎n͎ˢᵗ
ṨTʀᴀɴɢᴇʀT̲ʜɪɴɢꜱ F͎a͎n͎ˢᵗ
1 ay önce

o şit, hir wi go egein

@muhammedyusuf0
1 ay önce

Ah shit, here we go again.

@alphaisback
1 ay önce

dogrusunu yazmayı öğren

@alphaisback
1 ay önce

o öyle yazılmıyo ama sen bilirsin

ṨTʀᴀɴɢᴇʀT̲ʜɪɴɢꜱ F͎a͎n͎ˢᵗ
ṨTʀᴀɴɢᴇʀT̲ʜɪɴɢꜱ F͎a͎n͎ˢᵗ
1 ay önce

Sen şaka yapıyorsun, böyle yazılmıyor mu? Harbiden mi?

@alphaisback
1 ay önce

ucube cevap vermesinide bilmiyor

@johnmet
1 ay önce

güzel mi başlıyımmı sizce

@huseyiin
1 ay önce

Herkese göre değişir, böyle konularda bana göre cöp sana göre başyapıt olabilir o yüzden millete sormak yerine kendin izleyip naısıl olduğuna karar verebilirsin.

sTyLx
sTyLx
1 ay önce

Efsane kanka başlamalısın çok mide bulandırıcı sahneler var izlerken kusabilirsin iyi seyirler

Second Tab
Yukarı Çık