Devam Ediyor

Sin Limites (2022)

Boundless
Sin Limites

Genel Bakış

500 yıl önce dünyanın çevresinin ilk defa dolanılmasını konu alan yapım, Juan Sebastián Elcano ve Ferdinand Magellan'ın macerasını anlatıyor.
--------
The First Circumvalation Around the World, tracking the 1519–22 voyage initiated by Ferdinand Magellan and culminated by Juan Sebastián Elcano.

Bu dizi özeti yabancıdizi tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Macera
Ülke
ES
Süre
45 dk
Takipçiler
729
IMDb Puanı
6.2
Yapım Yılı
2022
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Sin Limites fragmanını izle
2022
Ali Rıza Beldüz
Ali Rıza Beldüz
1 hafta önce

Profösor değilmi o 🙂

@sevimlikaktus
3 hafta önce

Mükemmel ötesiydi. Bir solukta izlenebilecek birbirinden mükemmel 6 bölüm. Alvaro Morte var diye başlamıştım, iyi ki de başlamışım. Gerçekten etkileyici bir yapım olmuş. Özellikle oyunculuklar mükemmeldi, sanki orada o anı yaşıyormuşsunuz hissi veriyor. 10/10

Tc Can
Tc Can
3 hafta önce

Mr.Morte yi görünce LCDP aklıma geliyor, LCDP deyince Tokyo, sonra hüzün kaplıyor her yanı

İrem
İrem
1 ay önce

kapaktaki adam pintipanda kesın bilgi yayalıım

YusufBEY
YusufBEY
1 ay önce

Gördüğüm gibi aynısını düşündüm fhduıgjdkl

@zbyd94
2 ay önce

macellan ve elcananin destansı macerası cok güzel anlatılmış. genel olarak duragan,ara ara aksiyonluydu. deniz,kostum,makyaj ,mürettebatın yaşadığı zorluklar,tekneler hepsi cok guzeldi.tam anlamiyla bir donem dizisi olmus.konuya ilgi duyanlarïn begenecegi bir dizi .ben begendim

@senaw
2 ay önce

izleyeyim güzel mi söylicem

@naomi
2 ay önce

güzel mi sjhsjdhsDJ

@senaw
2 ay önce

Alvaro morte var diye izledim başlarda sarmadı ama bir iki bölüm sonra güzel gidiyor

@unwontt
2 gün önce

hala güzel geliyor mu

@1951celal
2 ay önce

Bence harika bir dizi taysiye ederim

Erdemtrk7
Erdemtrk7
2 ay önce

beğenmeyen var ama ben bayağı beğendim özellikler 3. bölüm sonrası baya güzel

Erdemtrk7
Erdemtrk7
2 ay önce

Lütfen bilim kurgu dizi önerisi yapın😁

@psychetrancev
2 ay önce

The orville , westworld , battlestar galactica , Foundation

Eray'
Eray'
3 hafta önce

altered carbon,raised by wolves

Noah'ın wkrpç çöpü
Noah'ın wkrpç çöpü
2 ay önce

Tabii ki de çöp

levent
levent
3 ay önce

😃Vikings dizinin yanından geçeceğini zannetmiyorum ama güzel bir diziye benziyor. Bir de ispanyolca olunca aklıma hep La Case De Papel geliyor

Apocalypce2
Apocalypce2
3 ay önce

Vikings ve Sin Limitles Kurgu dizileri değil gerçek yaşanmış biyografi yapımlar birbirleri ile kıyaslanamaz kardeşim

Umut ERDEM
Umut ERDEM
2 ay önce

Vikings dizisi 0 falan gerçek tarihi anlatıyor

levent
levent
2 ay önce

Aynen

Umut ERDEM
Umut ERDEM
1 ay önce

Orada 0 yazmışım yüzde 30 olacak Netflixin diziyi satin almadan öncede ragnarin hayatı kurgu ile gerçek tarih karışık anlatılıyordu aldıktan sonra neredeyse tamamen kurgu ve destansı olaylara geçiş yapıldı

@lgru
3 ay önce

koleksiyon a nasıl ekleniyor

Red_Mask
Red_Mask
3 ay önce

Koleksiyona eklenmesi için önce koleksiyon yapman lazım

korsanaa eweet
korsanaa eweet
3 ay önce

degişik bir dizi iyi mi kötü mü çözemedim ama su gibi akıyor, bu güzel oldugu anlamına gelmiyor tabi

Apocalypce2
Apocalypce2
3 ay önce

Dizide Ferdinand Macellan'ın ve tayfasının yapmış olduğu gezi anlatılıyor. Sadece batıya gidilerek doğuya ulaşılabileceğini kanıtlamak istiyor. Ortaçağ zamanı Baharat Yolu'nun kontrolü Osmanlı Devleti'nde olduğu için bunu yapıyorlar. O zaman da denizcilikte ilerlemiş 2 büyük güç var: Portekiz ve İspanya. Daha sonraları İngiltere de sömürge faaliyetlerine katılarak 3. büyük gücü oluşturuyor. Güney Amerika'ya bakarsak bunu daha iyi anlayabiliyoruz. Sadece Brezilya'da Portekizce konuşulur. Diğer tüm ülkelerde ise İspanyolca.
Bir diğer değinmem gereken şey dizideki gemilerin büyüklüğü. Gerçek gemiler o dizide gösterilen geminin en az 3 katı falan olması gerekiyor. Gemide 270 kişi yaşıyor, yiyecekleri içecekleri vs siz hesaplayın artık.
Aklıma gelen ilginç bir bilgiyi daha paylaşayım. Portekiz'de gemi yapmak için o kadar çok ağaç kesiliyor ki batı rüzgarları yüzünden kıyıdaki kumlar ülkenin iç kısımlarına kadar ulaşıyor.

@gokgirsinkizil
3 ay önce

Allahını seven dizi tavsiye etsin..bilimkurgu gizem onceligim.

dizimeleğiii
dizimeleğiii
3 ay önce

ay valla fringe gibisi yok paranormal de var ama sen bilirsin

Sen Bana Kaç Para Vercen
Sen Bana Kaç Para Vercen
3 ay önce

ay sen ne diyon yağğ, yağbbma işde yabmağğğ salağğg

@gokgirsinkizil
3 ay önce

Fringe birkaç bölüm sonra sarmadı.. bütün şeyler çözülüyor birsekilde.artik mutlu sonlardan bıktık:)sagol ama yinede

Berkece
Berkece
3 ay önce

les revenants izlemedinse kesinlikle izle

@gokgirsinkizil
3 ay önce

Revenant konusuna baktım şimdi.. nasıl kaçırmışım puanı da yüksek.tesekkur ediyorum berkece

korsanaa eweet
korsanaa eweet
3 ay önce

fotograftaki sag taraftaki adam pinti panda tuna akşene benziyor

Mandalorian
Mandalorian
3 ay önce

hah aynen benimde dikkatimi o çekti zaten. Dedim tuna dizi mi çekmiş :D

Poyrazvnw
Poyrazvnw
3 ay önce

Bi benzeten ben değilmişim yani bunu al tuna'yı koy net 0 kayıp

@commandante
3 ay önce

Ekiple sea of thives videosunu yanlış platforma atmış kral

korsanaa eweet
korsanaa eweet
3 ay önce

@commandante hahaha aynen

@hidrasal
3 ay önce

Sağdakini moğol askeri sandım meğer bizim profesörmuş aq

Sen Bana Kaç Para Vercen
Sen Bana Kaç Para Vercen
3 ay önce

senin ben ilkokul profesörünü svyim

@bozert33
3 ay önce

ortalama dizi bitirdim hemen ha ikinci sezonu olursa izler miyim zor

@firebird
3 ay önce

bence fena dehildi ya

@firebird
3 ay önce

bence guzeldi izlenebilir

Sselen
Sselen
3 ay önce

profesorun caldigi para bitmis herhalde ne hallere dusmus adam sakalini falan uzatmis

EDA
EDA
3 ay önce

ell profesööööörr

Eyy Emilia Sen Kimsin Ya
Eyy Emilia Sen Kimsin Ya
3 ay önce

Fena değil zaman geçirmek için izlenebilir

ʜᴏᴘᴇ
ʜᴏᴘᴇ
3 ay önce

afise baktim ic sesim (lan bu profesor mü) onun icin izlerim bir ara yorumlar cok ic acmadada

sumegge
sumegge
3 ay önce

vaktiniz bolsa zaman geçirmelik dizi, sırf profesör için izledim.

₳Ⱡł ₳₮Ɇş
₳Ⱡł ₳₮Ɇş
3 ay önce

Pintipanda abi senin ne işin orada

sumegge
sumegge
3 ay önce

hwıjoedASJKĞDJFHASJK

@bakiyano
3 ay önce

hARİKA BİR DİZİ sizlerin zeka düzeyi bunu anlayacak seviyede değil, izlemeyin bence. çöp coğrafyanızla anlayamazsınız.

STİLESİN JEEPİ
STİLESİN JEEPİ
3 ay önce

Djsjsjsjsjsj

Noah'ın wkrpç çöpü
Noah'ın wkrpç çöpü
3 ay önce

çöpp

Kaya Mehmet
Kaya Mehmet
3 ay önce

Profesör için bakıcam🙃

@evrenperol
3 ay önce

trt1 de barbaros dizisi bundan fazla bütçeyle çekiliyor izlerken farkı gör

ÂdaWong
ÂdaWong
3 ay önce

katılıyorum, barbaroslar ve bu yanyana bile gelemez zaten türk dizisi izlemiyorum ama barbaroslar gelmiş geçmiş en kaliteli Türk dizisidir, youtube da sahneleri var isteyen bakabilir

@rixekif851
3 ay önce

lütfen şu sitede türk dizisi övmeyin. her şey görsel efekt değil, yapılan işler ortada.

ÂdaWong
ÂdaWong
3 ay önce

tarihinden utanır ama batının süperherolarına ağzında salyayla bakarsan bu kafaya erişiyorsun demek. So interesting

@izmirli852
2 ay önce

Bıktım senden mk atarlı ergeni TRT hangi yapımı iyi malum partiye taraf olduğu için mi kimse tarihinden utanmıyor fakat tarihimiz iyi değil sen ne anlarsın adawong koymuş oraya mk asyalı bokunu herkese star gider yapıyorsun en iyi sen biliyorsun mk izle murat soneri youtube arattır senin öve öve bitiremediğin o leş dizi nasılmış TRT yapımı kockoca İspanyol yapımı LCDP profesör oyuncu kadrosunda sendeki beyini zombiye taksan resident evil dersi kalmaz Allahın sapı.....

ÂdaWong
ÂdaWong
2 ay önce

eğer bir gram yüreğin varsa yarın akşam 7 de alsancak iskeleye gelirsin, ben istanbulda olacağım. ayrıca sen beyni olmayan bir canlısın

@evrenperol
3 ay önce

trt 1 de bu dizinin bütçesinden daha fazla harcayarak yaptıkları barbaros dizisini hatırla izlerken

Halil İbrahim
Halil İbrahim
3 ay önce

Yolculuğun başlaması ve sonlanmasını 1 sezon da görüyorsunuz başlarına neler geliyor bu keşif sırasında onları anlatıyor. Çok vaktin varsa izlenir.

@zaforitos
3 ay önce

Profesör için bakıcam ben de😇

@atrisa
3 ay önce

alvaro morte için izleyenler diziyi totale sokacak eminim ahduwofowoxk

Kuzey West
Kuzey West
3 ay önce

Bakak baakalım DENİŞIK MI?

@putperest
3 ay önce

Antekelimisin bre

Second Tab
Yukarı Çık