Devam Ediyor
Riverdale

Genel Bakış

Günümüzde geçen dizi, Archie, Betty, Veronica ve arkadaşlarının cesur ama yıkıcı tavırlarını, küçük kasaba yaşamının gerçekliğini, Riverdale’in dış cephesinin altında gizlenen karanlığı ve tuhaflığı keşfediyor.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Gizem
Ülke
US
Süre
45 dk
Takipçiler
24220
IMDb Puanı
7.6
Yapım Yılı
2017
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Riverdale fragmanını izle
2017
@dizilerveperiler
8 saat önce

bu dizi niye hala devam ediyo abi

@esracmgl
5 saat önce

1 sezon daha çıkıp bitecekmiş

AliEdis
AliEdis
9 saat önce

ilk sezonlar dışında izlenmez

@myk12
2 gün önce

ilk 2 sezon çok güzeldi 3. ve 4. sezonlarda bi şekilde kendini izletiriyolardı 5.sezon güzel başlamıştı ta ki archie veronica ilişkisi kökünden bitene kadar yani benim diziye başlama sebebimin bitmesine kadar 6.sezona biraz göz gezdirdim ama hiç sarmadı çok başka bi yere evrildi dizi bazen youtube'de videolarını görüyorum iyice yasak elma'ya dönmüş dizi herkes herkes öpüşüyo ilişki yaşıyo falan filan o ilk sezonlardaki küçük ve güzel bi kasabada ki insanların hayatını anlatmıyo artık dizi.

wascherly
wascherly
1 hafta önce

5. sezona kadar dizi merak uyandırıcı ve güzeldi ama 5in yarısına kadar gelebildim vasattı

Zeynepnur Ordu
Zeynepnur Ordu
2 hafta önce

Netflix de neden 6. sezon yok biliyormusunuz .çok saçma yaa 😅

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
4 gün önce

Dublaj yapmaya üşendikleri için geç getiriyorlar bence diğer ülkelerde var çünkü

@ylcn
3 hafta önce

tekrar başlıyorum

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
3 hafta önce

Riverdale'in yedinci sezonu, daha önce hiçbir Riverdale sezonunun gitmeye cesaret edemediği bir yere gidiyor: 1950'ler! Geçen sezonun bittiği yerden devam eden Jughead Jones (Cole Sprouse) kendini 1950'lerde kapana kısılmış halde bulur. Oraya nasıl geldiği ve şimdiki zamana nasıl geri döneceği hakkında hiçbir fikri yok. Arkadaşları, 1950'lerden başka bir yerde bulunduklarından habersiz, klasik Archie Comics muadillerine benzer, görünüşte otantik hayatlar yaşadıkları için yardımcı olmuyorlar. Archie Andrews (Kj Apa), reşit olan, başı belaya giren ve hayat dersleri öğrenen klasik bir Amerikan gencidir; Betty Cooper (Lili Reinhart), mükemmel hayatıyla ilgili her şeyi sorgulamaya başlayan komşu kızıdır - kontrolcü annesi Alice (Mädchen Amick); Veronica Lodge (Camila Mendes), gizemli koşullar altında Riverdale'e taşınan bir Hollywood yıldızıdır; Cheryl Blossom (Madelaine Petsch), solduran bir zekaya ve gizli bir özleme sahip Kraliçe Arıdır; Toni Topaz (Vanessa Morgan), yakın zamanda entegre olmuş Riverdale Lisesi'nin Siyahi öğrencileri için savaşan bir aktivisttir; Kevin Keller (Casey Cott) cinsel kimliğiyle boğuşan "kare" bir şarkıcıdır; Reggie Mantle (Charles Melton) çiftlik ülkesinden bir basketbol yıldızıdır; ve Fangs Fogarty (Drew Ray Tanner), kaderinde Elvis tipi bir yıldız olmak olan bir yağcıdır. Jughead, Riverdale'in Koruyucu Meleği Tabitha Tate (Erinn Westbrook) tarafından ziyaret edilene kadar, içinde bulundukları kötü durumla ilgili kozmik gerçeği öğrenemez. Jughead ve ekibi şimdiki zamana dönebilecek mi? Yoksa karakterlerimiz sonsuza kadar 1950'lerde mi kapana kısılacak? Ve eğer öyleyse… bu o kadar da kötü bir şey mi?

Billy Loomis
Billy Loomis
2 hafta önce

bişi dicem böyle gerilimli filan dizi önerebilir misin? yada bu dizide yarım kalmıştı buna mı devam ediyim yoksa teen wolf mu

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
3 hafta önce

Final sezonu başlangıç 29 Mart Bitiş 23 Ağustos

redlips
redlips
1 ay önce

Sıktı ama bir ara çok güzeldi

sennau
sennau
1 ay önce

7. sezon gelsin dayanamiyorum

@buneyaa
1 ay önce

Aynn yaw

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
1 ay önce

Mart Galiba

@117771
1 ay önce

Millet 5-6. sezonda bırakıyo ben 2. sezonun 2 bölümünü izleyip bırakmışım 2 yıl oldu yeni başlayacağım

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
1 ay önce

7. sezon Cheryl'ın ana rahminde yediği kardeşi Julian Blossom diziye gelmiş 1950'lerde adam doğmuş demek ki bu arada hiç benzemiyorlar yani yanlış bir cast seçimi bence adamın adı Nicholas Barasch

@zeyscott
1 ay önce

6. sezon ne kadar bos bisey

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
1 ay önce

5 ten iyi ya

bersuuu
bersuuu
2 ay önce

3. sezonu bitirmem için güzel birşeyler söyleyin skvndgkdjgd

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
2 ay önce

Sezon güzel ilk başta bende sevmemiştim ama iyileşiyor sonradan

Drexells
Drexells
2 ay önce

ah camilam üzümlü kekim 😂

@beybibetmen
2 ay önce

7. sezon gelsin artık ya

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
2 ay önce

Daha gelmez yazdan önce gelir ama galiba bütün çekimler bitince yayına giriyor ama hafta hafta veriliyor yine de tv de oynuyor diye

aybikekose
aybikekose
2 ay önce

hadi bakalım

Isil mikaelson
Isil mikaelson
3 ay önce

hadi bakalim 5. 6. sezonu izlemeye geldimm

@latif11
3 ay önce

salllllllll diziyiiiii salll

Isil mikaelson
Isil mikaelson
3 ay önce

Wjxiwwisnjs hayiiirrr bitirmeden salmamm

@latif11
3 ay önce

10 yılaaa anaaa biterrr gibii aghdfgvdsgsd

Isil mikaelson
Isil mikaelson
3 ay önce

Yok yok 5. Sezonu yarilad bile wjjsjsjfj

@latif11
3 ay önce

başlıyorum umarum sarar hojam

@elyaa
3 ay önce

sabrina için kaldığım yerden devam etmeye geldim

peemmbbeeekivi
peemmbbeeekivi
3 ay önce

lütfn 6. sezon gelsin ya lütfen abi ben bu diziyi izlemeye başladıgımda hayatım cok ıyıydı sımdı acayıp boktan karantına donemlerıe gerı donebılsem keske ya o zaman ilk cilek kokusu izliyordum sonra buna baslamıstım sımdı tekrar baslıcam ya

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
3 ay önce

6. sezon geldi zaten 7. sezon final ama

peemmbbeeekivi
peemmbbeeekivi
3 ay önce

ne kadar iyisin ya sağol

@synn0
4 ay önce

Yanlış hatırlamıyorsam eğer ilk 3 sezonunu izlemiştim. 4. sezon sarmadığı için izlemeyi bırakmıştım. İzleyecekseniz ilk 3 sezonu izleyin sadece. Gerisini izlemeseniz de olur.

hazosh
hazosh
4 ay önce

devam ettikçe güzel oluyor aslında

@synn0
4 ay önce

Göz atmıştım üstünkörü ama yine de sevemedim sonraki sezonları.

AliEdis
AliEdis
3 ay önce

son sezonlar çok kötü

Müşkülpesent
Müşkülpesent
3 ay önce

Ben de 4.sezon bırakmıştım 1 yılı geçti ya bir bakayım yine de diye kaldığım yerden devam ettim şimdi 4.sezonun sonlarındayım keşke bırakmasaydım diyorum gayet iyi ilerliyor

birazciddi
birazciddi
5 ay önce

6. sezon 9. bölüme kadar dayanabildim . benden bu kadar aq

twilightqueenbe
twilightqueenbe
4 ay önce

6. sezon final bölümü çok güzel bence izlemelisin baya iyi bağlamışlar olayları birbirine

elfwishh
elfwishh
5 ay önce

bu diziyi izleyeceğinize marvel izleyin aw

@parisandlostsoul
5 ay önce

marvel yeni filmler çıkarıncayana kadar idare etcez knk

elfwishh
elfwishh
5 ay önce

bunu diyen ben yeni sezon bekliyor ksajfhkjafa

hazosh
hazosh
4 ay önce

o kadar da kötü değil ki niye diziyi kötüledin şimdi. ben de marvelı çok seviyorum ama bu diziyi iki kere bitirdim

elfwishh
elfwishh
4 ay önce

hazosh biliyom ben diziyi çıktığı yıldan beri takip ediyorum ama son 2 sezon berbat

Isil mikaelson
Isil mikaelson
4 ay önce

Marvel ve Rivardele inanilmaz farkli diziler Allah askina nekadar sacma bu kiyaslama

Lysithea
Lysithea
5 ay önce

merhaba teen wolf veya riverdale'a baslamak istiyorum hangisini once izliuim hangisi daha guzeldi ??

vera
vera
5 ay önce

Teen wolf daha güzel bence

catradora
catradora
5 ay önce

bencede katılıyorum teen wolf daha güzel

@salvatoreds
4 ay önce

Kesinlkle teen wolf düşünme bile

birinsan
birinsan
4 ay önce

İkiside çok iyi ama riverdaleden başla derim

twilightqueenbe
twilightqueenbe
4 ay önce

riverdale den başla bence

@zekkros
5 ay önce

Sezon 5-6 ne zaman türkçe dublaj gelicek kaç ay oldu hayla gelmedi

✪ Cheryl Blossom ✪
✪ Cheryl Blossom ✪
5 ay önce

5 geldi ama burada yok 6 daha yeni bitti netflix e eklenince gelir

@ajeaaa
5 ay önce

sabrina için gerin döndüm

@stilessssss7
5 ay önce

6.sezonun Türkçe dublajı ne zaman geliyor?

Ariana<3
Ariana<3
5 ay önce

1 yıla gelir. 5. sezon öyle oldu

@gumbalwattersoon
5 ay önce

Sabrina için burdayım.

Mary Alive
Mary Alive
5 ay önce

Sadece 6-cı sezonu izliyicem Chilling adventures of Sabrina ile birleşmişler o yüzden aşkım Sabrina için

redlips
redlips
5 ay önce

isteseler bu kadar mükkemmel başlayan bir diziyi bu kadar kötü ilerletemezlerdi anca bu kadar olur sırf oyuncular özellikle camila ve madelaine için devam ederim edersem

@slayyy
5 ay önce

hadi bakalım başlıyorum 1.9.2022

@akif318744989
4 ay önce

Guzelmi ki

@glnpm1
5 ay önce

Ya ben 6. sezon 13. bölümde bıraktım bi bişey oldu izlemek istemedim sizce kaçırdığım şeyler var mı ??

twilightqueenbe
twilightqueenbe
5 ay önce

bence var

Adem61
Adem61
5 ay önce

👍🏻

irissbyy
irissbyy
5 ay önce

6. sezonun ilk bi kaç bölümü izleyip bıraktım devam etmeye değer mi

@smgeszr
5 ay önce

Değer yarım kalmasından iyidir

twilightqueenbe
twilightqueenbe
5 ay önce

değer

züмra
züмra
5 ay önce

son sezon en iyi sezon bence her ne kadar dizinin ana konusundan farklı olsa da

Second Tab
Yukarı Çık