Devam Ediyor

Élite (2018)

Seçkinler
Élite

Genel Bakış

Okullarının yıkılması sonucu zenginlerin özel okuluna kaydolan işçi sınıfından gelen üç İspanyol genci, okuldaki zengin öğrencilerle çatışırlar ve bunun sonucu bir cinayet işlenir.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Gerilim, Gizem, Suç
Ülke
ES
Süre
50 dk
Takipçiler
25035
IMDb Puanı
7.5
Yapım Yılı
2018
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Élite fragmanını izle
2018
Anksiyete
18 Kasım 2022
Selfie'ler
18 Kasım 2022
Çıplak
18 Kasım 2022
Savaş
18 Kasım 2022
Yas
18 Kasım 2022
Tina
18 Kasım 2022
Maskeler
18 Kasım 2022
Ayrılık
18 Kasım 2022
Mathilda
Mathilda
2 gün önce

bunuda izleyelim aradin ciksin

Durmuş Köksal
Durmuş Köksal
3 gün önce

ivan çok tatlı ama diyanet müdürü gibi baldızcı olması hiç etik değil

@yorum12345
4 gün önce

5 bölüm zor dayandım 😅

joker_
joker_
4 gün önce

her bölümde keşke izlemeseydim deyip sonunda izlemeye devam ettiğiniz o dizi

Leyla
Leyla
5 gün önce

1 gunde bunuda bitirdim

@classct
4 gün önce

Aynen aynen aynen

Joseph27
Joseph27
5 gün önce

insanlar nasil bu kadar igrenç bu kadar aşaglik olur anlamiyorum kardesim simdi benim senin onun cinsel yönelimi kimseyi ilgilendirmez. neden başkasının hayatlarina karişiyorsunuz .. tamam dizi ama izlerken cok sinir oldum ..

@ersoyulubey06
5 gün önce

Haksızsın kardeşim

alpha rx7
alpha rx7
5 gün önce

haksızsın.

Durmuş Köksal
Durmuş Köksal
3 gün önce

haklısın. haksızsın diyenler yüksek ihtimal eşcinsellik bi ülkede yasaklansa ayakta alkışlayacak olup aynı zamansa eşcinseller dahil insan haklarının geliştiği ülkelere gitmek için ağlayan ağır iki yüzlü gizli geylerdir diye tahmin ediyorum. şöyle de bi şey var ki, elite gibi diziler bazen bu ön yargıları daha çok doğurmaya sebebiyet verebiliyor

CO2 ZARARLIDIR
CO2 ZARARLIDIR
3 gün önce

Haksızsın

TAKAŞİ
TAKAŞİ
1 hafta önce

7.sezonda daha efsane kadro bekliyorum inş

Sub Urban
Sub Urban
3 gün önce

daha çok beklersin aşkomm .

Gamzeli
Gamzeli
1 hafta önce

Yine harika bir sezon daha

@selenikoo
1 hafta önce

yeni başladım ilk bölüm güzeldi umarım devamı da böyledir

Nutellam
Nutellam
1 hafta önce

Bence bu sezonda güzeldi

─╤╦︻ ⓿ Ζ γ ︻╦╤─
─╤╦︻ ⓿ Ζ γ ︻╦╤─
1 hafta önce

Yeni sezon güzeldi ama biraz ahlaklıydı sanki fazla mercimeği fırına vermediler bu sezon

Ebefucker
Ebefucker
1 hafta önce

her ne kadar boş ve uzatılmış bir dizi olsada son sezonda günümüz sorunlarına değinmeleri (t**avüz, kadına ş**det, futbol taraftarlarının toksikliği, eşitsizlik, homofobi) hoş olmuş...

Apocalypce2
Apocalypce2
1 hafta önce

yeni sezon ne zaman gelir acaba ?

@bebwqeq
1 hafta önce

şimdi ısadoranın hikaye kısmını büütn bölümlere genel olarak yayılmış bence iyi , ama dizide mutlu bi sahne yoktu üzüldüm yani 6. sezondan bahsediyorum bir de ilk kadroyu sevmiştim şimdi hiçbirisi yok ve bazı sahneler mükemmel saçma gelmişti patrick ve ivan olan şeyler son sezon

☪️SAFKAN☪️
☪️SAFKAN☪️
1 hafta önce

6. sezon biraz sönük kalmış ama yinede güzeldi

@ghostellff
1 hafta önce

elitenin her sezonuna aşığım

Ozan Saral
Ozan Saral
1 hafta önce

Dizi başarılı demek ki 6. sezona kadar gelmiş ama burada bazı kendini bir şey zanneden insanlar yok dizi çok boş falan diyor yaw kardeşim madem ki boş bir dizi sen dolu bir insansın bakma izleme geç işte aw

Berkece
Berkece
1 hafta önce

6 sezon boqq gibi pehhh final kesin bu diziye

Revivella
Revivella
1 hafta önce

oo yeahhh 6.sezon gelmis

ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
1 hafta önce

6 sezon yrk gibi bom boş final yapsınlar bunu bence !

✨ISADORA✨
✨ISADORA✨
1 hafta önce

Isadora nın hikayesi güzeldi ben sevdim o yüzden ama can sıkıcıydı genel olarak yeni karakterler aşırı sönük 7 de gelecekler iyi gibi duruyor ama belli olmaz bu arada 10 sezonluk sözleşmesi var yani en az 10 sezon

@balbazarzer0
1 hafta önce

Noldu cinsellik az geldi tabii ilk sezonlara göre demi ?

ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
1 hafta önce

@balbazarzer0 :D beni bu tür sevişme sahneleri kesmez bana mesela şu tarz sevişme sahneleri ile gelecekler ( The Obscure Spring ) bu filmin 1 saat 32 dakikasını izle bak o sahne gibi sevişme olmazsa boş benim için her yapım :D

ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
1 hafta önce

@ISADORA yahu isminden belli zaten o karakteri sevmiş olman :D

Selensalvatore
Selensalvatore
1 hafta önce

3. sezondan sonrası hikaye abi bos sarmiyo

✨ISADORA✨
✨ISADORA✨
1 hafta önce

Beybiler yeni sezzon Haziran temmuz gibi gelir

ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
ErŞaN Kunerİ (MAVi DoN)
1 hafta önce

Ben hiç begenmeidm ama 6 sezonu gidenleri yeni gelenler arattı yani

✨ISADORA✨
✨ISADORA✨
1 hafta önce

Season 7 filming started in November 2, 2022.

@slayqueen777
1 hafta önce

6. sezon sarmadı 4 bölüm izleyip bıraktım

@mayaerez
1 hafta önce

yeni sezon gelmis ama eskilerden kimse yok cok sacma yine de izlicem

Noah'ın wkrpç çöpü
Noah'ın wkrpç çöpü
1 hafta önce

ıy bu rezil yapım geliyor mu hala

@expectopatronumm
1 hafta önce

güzelim diziye yazık etmişler eski tadından bir şey kalmamış zaman kaybına dönüşmüş resmen

Tc Can
Tc Can
1 hafta önce

Dizi afişinden 1 kişi bile yok

mar
mar
1 hafta önce

bu sezonu hic sevmedim ya birkac ay sonra yedinci sezon gelsin de onu izlesek buyuk ihtimal o guzel olur

fuck it
fuck it
1 hafta önce

artik o kadar uzagim ki sezonun geldigini siteden ogreniyorum nerde eski sezonlari bekleme hevesleri off

Gamze Salvatore
Gamze Salvatore
1 hafta önce

5 i hep unuttum 6 yi anlarim ins

Zeyy
Zeyy
1 hafta önce

5. sezonun rezilliginden 6 gelmez diye düşünmüştüm

✨ISADORA✨
✨ISADORA✨
1 hafta önce

Revenge was taken, justice was served

@manuuu
1 hafta önce

Diziyi izleme sebebim manu martina ve carla ydı 7. Sezonda sadece omar için izlemicem sen izlicekmisin

✨ISADORA✨
✨ISADORA✨
1 hafta önce

Ayy Isa 7 de gidiyor malum karakter ömürleri 3 sezon 7 yi izlerim ama yeni gelenlerden sevdiğim olmazsa final olunca toptan bakarım 10 küsür sezon olacak çünkü

@esracmgl
1 hafta önce

bu sezon nerden çıktı şimdi

melda
melda
1 hafta önce

6.sezonu az önce bitirdim ve olan patrivan çiftine oldu ☹️(

✨ISADORA✨
✨ISADORA✨
1 hafta önce

off ya çok sinir oldum

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Second Tab
Yukarı Çık